onsdag, september 12, 2007

Vilka fanatiker!


Tycker faktiskt jag gjorde de där jävligt bra i går natt..!
Började kika lite på internet efter korthus. Kom fram till att man ligger nog lite i lä ändå.


Snubben hade tydligen Guinnes rekord i korthus.. skapligt!
När jag ändå var i farten så började jag kika lite på de här med domino.. och jag tror jag hittade den ballaste filmen jag sett på länge!



Helt sjukt! Vilka fanatiker! Var skeptisk först om de verkligen kunde vara riktigt eller om det var fejk. Men det är tydligen Holländare som ska vara rekordhållarna med 4.5 miljoner dominos. Helt Galet!

http://en.wikipedia.org/wiki/Domino_Day



Nu ska jag ut och skejta med Jimmy och Crojl. De blir nog nice!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Schysst korthus men vem gick ner med skivskydd..?? ^^

Jens sa...

haha =D