fredag, september 14, 2007

Sömn rutin?

Pillat lite med bloggen, fixat nån form av Feed burner eller vad det nu heter.
Ingen aning vad de gör men jag tror att det är nån slags grej så folk kan prenumenera på mina inlägg eller liknande. Har också lagt till en lite cool räknare längst nere. Vet inte vad den räknar heller dock, om den räknar folk som är på sidan nu eller för alltid.

La upp en bild på mig som ni kanske ser ---------------------------------------------------->
Den var inte så där utstretchad från början men fan va coolt de blev, riktigt hiphop!

Jo det jag tänkte komma till. Jag kan ta mig fan aldrig skaffa nån rutin på sömnen!
Somna 4 i går,upp 10 och sov nån timme på dagen. Var trött som satan vid 21 tiden men tänkte att de är väll dumt att lägga mig nu då vaknar jag säkert mitt i natten. Men nu är jag pigg igen.
Tokit de där.

Tänkte bara lägga upp ett smakprov på skivomslaget till våran platta som kommer nångång i framtiden.


(är han inte allt för söt? och visst ser de ut som han har piercat bröstvårtan?)

mer smakprov och låtar hittar ni på våran myspace sida: http://www.myspace.com/drwankerandthedeafbringer

och just ja.. glömde uppföljaren på pokern. Torska 5 min efter att jag hade postat inlägget.
So all you sharks out there. Ill be back!

3 kommentarer:

Jens sa...

tycker det är lite snålt med kommentare bah...

Anonym sa...

jag kanske borde pierca bröstvårtan :O lr nej.
fan va du ser west-side-motherfucker-up-in-this-biatch-dangerous-as-hell-dog
ut på bilden då, kan inte bara vara utstrechningen de måste finnas lite hip-hop i dig ändå. du kanske skulle sidospåra som rappah! jag kan snurra lite beats åt dig i FL :)
åhå p.s. jag är tamejfan ikapp bloggen nu! :)
och du om du inte kollat schulman-kommentarerna gör de. massa folk som bryr sig, underbart.
hade skitbra, ja lovar å träna på butter-licket i helgen å kanske recca bongon :P

Jens sa...

Jag är aldrig omöjlig för ett litet sidospår! =D De svåra är bara att skriva feta ghetto texter.
Man måste ju för de första bo i nån fom av förort.
Ghetto Britzen är lite för svagt.. sen ska man helst bo i en trailer park. Skulle vara om jag satsade på att dumpa lägenheten och köpa mig en rutten gammal husvagn eller nått. I och försig så kanske jag ska flytta till Södertälje, kanske går lite inspiration då.
Jo då nog har jag sett kommentarena.. de är nice! =)
Ja get to work motherfucker! Ska ta och sjunga om skiten också, lyssnade på de i dag.. låter inte 100.
Peace Bro