torsdag, september 06, 2007

Carolina Gynning i Idol och svett





Är det inte fantastiskt..? Ännu en anledning att aldrig mer kolla på tv.
Vad har hon gjort för bra i Svensk TV någonsin?
Jo hon var visserligen med i Bigbrother för hundra år sen och blev känd för att ha sex i tv.
Det är ganska starkt jobbat. Måste erkänna att jag tycker, ja i alla fall tyckte att det var rätt underhållande att se en massa idioter som springer runt och leker lekar och jävlas med varandra. Just för att de är idioter.

Hon hade ju även ett program som hette Förkväll för ett tag sen.. Lyckades "zappa" förbi det programet nån kväll. Att det i huvudtaget är folk som klarar av att kolla på de är imponerande! Det var så frucktans värt dåligt att jag kom i nån form av chock och bara stirrade rakt in i tv:n under flera flera minuter innan jag lyckades röra mitt finger till fjärrkontrollen och byta kanal.

Hörde även att hon har tagit ur sina silikon bröst och de var ju bra gjort tycker ja.. men skulle hon inte sälja dom på Ebay eller hur var de? Och vem i hela helvete skulle köpa dom?
Säkert nån fjortis som har lyckats övertala sin alkoliserade morsa att göra silikon inplant..
-Schyssta rattar!
-Ja ja vet! Det är Carolina Gynnings, häftigt va?!

Har för mig att hon kom på bättre tankar och begravde brösten under nån slags cermoni. Frågan är bara hur den cermonin gick till och vart dom vart begravda?
Ligger säkert i underliv och sex kyrkogården brevid Jenna Jamessons förbrukade dildosar och Clintons pillevink =)
Cermonin var säkert väldigt vacker och med nära och kära och Tears in heaven i kyrkan. Efter cermonin fick nog alla gå fram till kistan och klämma lite en sista gång, kanske säga några väl valda ord och lägga en ros.

Var inte det senaste att hon skulle gå i kloster också? Shit vilken helomvändning på ett par år, från att ha sex helt öppet framför hela Sveriges befolkning till att gå i kloster. Känns lite som att kanske ta det här med "jag är en fin flicka nu" grejen snäppet lite för långt.

Men för fan gå i kloster du Carolina! Gör de så slipper vi se dig och ditt fula ansikte i tv!

Oj nu tror jag att det blev ett sånt där argt inlägg igen, men de gör väll inget?


Hårt på jobbet i dag.. blev ett stort fel så jag fick lov att klättra in i torkungnar och djävulens påfund. Och det är verkligen i helvete, 80-90 grader på vissa ställen där inne. Var så varmt att man knappt kan andas och så varmt så man bränner sig i sället för att svettas..
Men nu sitter jag här med en kall folköl som tröst. Helt okej faktiskt.

Annars så snurrar det lite i Jenshjärnas hjärna.. mycket i huvudet just nu.

(angående min fina teckning, ja jag har tråkigt på jobbet och ja jag är sannslös på att rita)

1 kommentar:

Unknown sa...

Shit va du kan mkt om Carolina :)
men nu kan jag också massor!