tisdag, september 04, 2007

Misson: make Anton go nuts

Hej!
Nu kommer min och Pär hemlighet vi har lurat på ett tag.. vi kom en kväll för ett gäng helger sen på att vi skulle göra en musikvideo och skicka till Anton. Men de skulle inte vara vilken musikvideo som helst. Först skulle de ligga i ett brev som ser väldigt misstänksamt ut och i brevet vara en skiva som de står Play me på.



Läskigt va?Sagt och gjort, jag och Pär klädde ut oss och gick ner i Kolgårn och lirade in en musikvideo.. och efter 7-8 timmars redigerande var den klar!

För att inte väcka misstankar ringde jag och frågade vilken adress han har under täckmanteln, hejantondetärsåattjaghållerpåattsamlainadressertillsjagskautochresa. Han nappa direkt. Och för att göra de hela klocksäkert väntade jag en vecka med att skicka brevet.

Dagarna går två,tre,fyra... fan ringer han inte snart och berättar att han har fått ett mystiskt brev som det sår play me på?

Tillslut en vacker dag i September(idag) ringer han och säger att han diggade den starkt.. men själva överrasknings momentet jag/vi så gärna hade velat sett och trodde skulle komma försvann pga att Anton har varit på bröllop och trodde helt enkelt att filmen var från brölloppet. Attans!
Men kul var det att spela in den och redigera.. här kommer den:






Mer från Dr Wanker and the Deafbringers hittar ni HÄR!

1 kommentar:

Unknown sa...

du jens det stavas Mission