måndag, september 17, 2007

Folkrace o Gokart

Ja.. stämingen var i topp, flaggorna viftade i vinden och solen sken för fulla muggar.
Började med att vi blev uppdelade i 2 lag.
Vi fick börja med folkrace..


(Jag och Bonde)


(Klingen och Daniel)

(Valle och Klingen)


Vet inte med de var nånting som gick snett, tror att de var mitt överväldiga ladd jag hade.
Gick väll så där för mig.. efter 200 meter efter de två inte allt för stabila uppvärmnings varven ligger jag i diket och svär!

Vilken skit måste vara fel på den här jävla ratten alltså!


(Där borta ligger jag)


Sen blev de käk nå kött å potatissallad.. och vidare till Gokarten.
Och nu jävlar kräver jag hämd!



Gokarten var väldigt mycket roligare! Vet inte men kan ja varit för att de gick en smula bättre där.

See for your self!


(en anings nöjd efter misslyckadet på folkracet)

Sen blev de förfest hos Bonde som var kanon! Och utgång på Harrys som var mindre skoj.
Fylle käk på donken osv osv......


Inga kommentarer: