tisdag, september 25, 2007

Tips på musik!

Tjabba.. tänkte att jag skulle lägga in lite ny musik på Ipoden innan jag drar. Är ju alltid kul att ha lite nytt med sig att lyssna på. Eftersom jag brukar ge musik tips i bland här (har väll i alla fall hänt ett par gånger) så tänkte jag att ni kan väll ge mig något tips.
Spelar ingen roll vad det är för musik genre, jag gillar de mesta.

Så jag tycker att alla kan åtminstone ge mig ett tips på en Artist och kanske nått favorit album!?


skulle vara mycket hyggligt!

Yepp, precis en vecka kvar nu.. går fort. Har väll inte börjat fått nån speciell resfeber än.
Får se om de kommer senare i veckan =)

Helgen blev de poker hos Ylva på lördags kvällen, gick fin fint.. kamma hem första vinsten på 700:- inte helt fel. Sen drog ja ut med Crojl,Strandidos,Matz,Dave m.m.. på harrys och senare etage. Var helt okej faktiskt.

(hemma hos Ylva)

(Crojl och Amadeus på Harrys)



tre jobbdagar kvar nu goddamit...!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dropkick_Murphys-The_Meanest_Of_Times
Bjork-Volta
Efterklang - Tripper

för att försöka hitta sånt du inte redan har :)