lördag, september 08, 2007

Paff av en överviktig

Japp då är man redo för en ute kväll!
Ny duschad och fit for fight.. ska bli jävligt kul faktiskt!

Fick mig en rejäl punch när jag gick på bolaget i alla fall..
Knallar in, hämtar mina 6 ljusa flask öl ställer mig i kön. Vad är de man ser. Jo framför mig i kön står en kille i kanske 40 års åldern. Kraftigt över viktig, eller ja han var TOK FET! med short som var för små så att halva röven vällde ut, t-shirt som räkte ungefär till halva magen och resten hängde helt fritt ner mot backen. Sen hade han ett rejält skägg och ett par stora hörlurar på sig.

Jag blev helt paff, visst inte om jag blev äcklad eller beundrad. Hur i helvete kan man gå ut så där? Var en utav tankarna.. men mitt andra samvete snackade nånting om att han måste ju vara sig själv till 110% eftersom INGEN i hela butiken kan ha gått miste om hans existens i butiken och han bryr sig inte i huvudjävlataget! Frågan är bara om sagan är sorglig eller lycklig.? I och försig så tror jag inte att någon vill se ut som han gjord, men han kanske är nöjd med sitt liv ändå och vill köra på den grejen.

Blev så till mig att jag glömde ställa upp mina öl på rullbandet.

Stina var här en sväng, ett par dar sen vi träffades.. var riktigt härligt att hänga lite igen!
I like you Stina.

Nej nu jävlar är det bråttom ska med bussen ut till Erik om 7 min.

puss hej

Inga kommentarer: