tisdag, september 11, 2007

Schulman Vs Betner




Vaknade 15:30 i dag.. skapligt! Men de blir nog en skön natt utan att man är trött till deaf.

Är tydligen fight mellan Magnus Betner fast båda skriver tydligt att dom inte har nått emot varandra.. men det som jag tycker är lite humor är det här:

Alex blogg:
http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/538721

Cyrons blogg:
http://cyrons-mobil.blogspot.com/2007/09/mannen-som-inte-kan-le.html

Om ni kollar på tidpunkterna när inläggen är skrivna ser ni att Cyron har skrivit sitt inlägg 16 minuter före Alex.. så alltså måste Alex ha kopierat inlägget rakt av.
Snyggt Alex!

Han kanske bara surfar runt på olika bloggar letar upp de han tycker är vettigt och kopierar det? Vad vet jag?
Kanske är så man gör för att lyckas med Sveriges mest lästa blogg.

5 kommentarer:

Unknown sa...

haha snyggt! schulman som så många avgudar kopierar inlägg, helt jävla underbart. nu fattas de bara att alla inser att facebook är ett lunarstorm-skin å slutar använda det också.

Anonym sa...

nu härmar ju du magnus betnér för han skrev ju exakt samma sak - före dig. och nu tycker jag att du och jag slutar att diskutera magnus och alex innan vi blir osams på riktigt :)

Anonym sa...

såhärva. Alex Schulman är en idiot och att han ska göra sånna här saker är lika uppenbart som att solen går ner på kvällen. Magnus betnér borde ta med sig Ebba von sydof (eller hur fan hon stavas) i en liten fin golfbag och smygga sig upp på aftonbladets reaktion fram till Schulman och stoppa upp henne i stjärten på honom.
på din frivecka tycker jag du ska bygga en camera obscura, alt. camera lucida. kan vara ett sjukt kul projekt och det behöver inte vara så svårt.. tror jag. vem vet? Antonio

Anonym sa...

mwha, tydligt att den här nissen (Schulman) spelar roll, helt plötsligt skriver massa folk sin åsikt om nån som ingen borde bry sig om. och lyckades jag skriva nåt som betnér har skrivit? :O jag läser bara den här bloggen men om jag lyckats är jag ytterst hedrad av att tänka likadant som betnér eftersom han är intelligent och klok som få.

Anonym sa...

jasg är full.