onsdag, september 12, 2007

My ipod battery är nearly platt.


Och det kan aldrig vara bra! Det som är bra får emot är att om en timma har jag frivecka.
Med det menas att jag inte behöver gå till jobbet på en hel vecka!
Nu är det så här att jag har faktiskt inget planerat den här veckan. De flesta friveckor har jag alltid haft en massa uppdrag så som att rädda världen, lösa olösliga ekvationer eller hälsa på nån gammal super hjälte. Så nu tänkte jag ta er till hjälp. Vad ska jag göra för nått?
Det får inte korta skjortan. Helst inte ens t-shirten, eller jo kanske en billig en i sådana fall.
Är lite sugen på att göra något kreativt. Kanske bygga ett ufo eller liknande.
Men ett ufo kan nog dra i väg upp mot kavajen till och med.
Så den idén får vi nog lägga på sidan tillsvidare.
Help mig ut here!

Inga kommentarer: