måndag, september 10, 2007

I feel like breakdancing!




Ja hej!
Kom hem i skaplig tid i natt slutade 4.. förbannat skönt.
Har funderat hela morgonen på vad man ska ta och hitta på en dag som denna, men så från ingenstans ljuder mobilen och i den lilla rutan står de vaccination 14:30. Ja just jävlar! Fan va nice! har man nånting att göra. Så nu ska jag ta en dusch åka och hämta Stina, hon ville vara min support. Även fast jag inte är det minsta rädd för sprutor och doktorer osv.. men vi tänkte att de kanske kunde bli kul om jag i alla fall låssades vara de.

6 kommentarer:

Anonym sa...

tjo slebbo! kul o läsa om dina bravader, verkar ju hända en hel del i ditt liv just nu! jag väntar på ett tolvstegsprogram från din sida om hur man helt och hållet föder sönder sig och försätter sig själv i ett "roll with the punches, fuck it det går på försäkringen stadie".. tror det kan bli en hit. ungefär som GI-bantning och postkodsmiljonären.. Peace out

Anonym sa...

inlägg nedan av boogie banderas..

Anonym sa...

fan över blir det!

Anonym sa...

nu både och! inlägg #4

Unknown sa...

du anonym! köp en mic så det här cyberbandet kan skjuta iväg.

Jens sa...

Ja för fan Banderas! Ta steget in i Cybermusikernas underbara värld!