fredag, september 14, 2007

På jobbet! VA?! VARFÖR DÅ?!


Jo det är sant! Då frågar ni säkert er, har inte jag frivecka egentligen. Och ja, det har jag faktiskt.. men är inte den bästa på att säga nej när de frågas om man kan ställa upp och jobba extra. Men kunde dom inte valt en bättre dag en en Fredag eftermiddag?
6 och en halv timma kvar......... suck
Så nu sitter jag här och försöker få tiden att gå.. eller ja till och med springa iväg. men det är ju inte det lättaste.
I morn ska jag i väg med jobbet på gocart och folkrace i Amsberg. Ska bli jävligt kul att kriga! Kommer gå in med 100% och bara öka! Sen blir det utgång till kvällen, får hoppas att det inte blir samma laddning där. Brukar gå sådär då. Kan väll börja på en 85% och sagta men säkert komma upp till en 100% i slutet av kvällen.
Vi får se hur de går.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GHA TAMEJFAN du hinner lägga in ett till inlägg medans jag sitter å läser ikapp, fan-fucking-tastic :)
aja NU är jag ikapp då, kanske.

Jens sa...

haha esch så farligt är de väll inte, ett par inlägg om dagen =)

Anonym sa...

boy this whiskey sure is nice.
får irongard-flashbacks här, saknar bandet! :(