tisdag, augusti 28, 2007

städ funderingar





I dag var de dagen D.. jobbar eftermiddag så har tänkt mig att i dag ska jag ta mig fan röja upp i lägenheten!

Men jag känner inte för det, inte det minsta. Vill bara ta det lungt, sitta vid datorn och kolla på samma sidor 100 ggr och dricka mitt kaffe och vara äcklig.
Vet inte riktigt vart motivationen försvann, men tror det kan ha varit när posten kom.. damp ner någonting tungt i brevlådan.
YES! tänkte jag, nu har jag fått mina Lonley planet böcker jag beställt eller kanske tom min mobil(skickat in den på lagning och den BORDE fan ha kommit nu!). Hatar den telefonen jag har nu.



3 timmar kvar tills man ska tillbaka till jobbet, känns så där måste jag säga. Men tar nog ledigt på torsdag, jag och stina ska till storstan stöchhölm och gå på grönan m.m.. =)

Nej ska nog ta och lägga mig i sängen igen och lyssna på nya Mustasch plattan.. de låter som en bra plan!

Inga kommentarer: