lördag, augusti 25, 2007

Pär och jag har en ny kompis!



hej hej!

Nu är jag hemma efter mitt natt jobb, gick väll hyffsat.. men somna vid 7 tiden nån gång och vakna nu(12). Inte så jätte stabilt, men kan fan inte sova nå mer.



Var kul i går i alla fall... jag och Pär glassa ner till the Iron vid 5 tiden, satt oss ute vid ringen och bada, lira gura och grilla korv.
Vattnet i kolgårn är fan inte nice! som att bada i lera ungefär.
Som dykare skulle jag kunna säga att sikten är unge fär 2-3 cm =)

See for your self.


(Ska föreställa mitt ansikte, taget på 5 cm avstånd)

Är säkerligen renare att bada i bajs. Men vaffan, man är väll inte petig.

Ookej, sen satt vi i alla fall och lira och grilla korv.. dom har lagt till en jätte rolig funktion på den här bloggportalen.. man kan nämligen lägga in video filmer!
De tycker jag är jätte roligt, gjorde en liten bras film för er där hemma som har det kallt i augusti mörkret. Om inte annat kan ni spara den tills vintern och tänka på mig när jag är på varmare breddgrader. mycke nöje!






Till våran nya kompis då!
Han heter Abdi och är från Somalia, han kan inte svenska speciellt mycket men han gillar att dricka öl, cykla på sin cykel, ragga brudar, dansa konstigt och vara full.
Han gillar även att vara allt för närgången mot folk och vara allmänt konstig.

Så Abdi tyckte att vi skulle bli kompisar och jag och Pär är ju inte dom som tackar nej till en aldelens egen Somalie!




Han är väll allt för härlig va? =D Vilken lirare.

Yes, så i dag ska jag väll ut på stan en sväng hade jag tänkte... kanske städa upp lite lägenhet lite gran och sen hem till Leksand och käka lite mat, morsan och farsan har väll tänkt sig att ha nån form av poolparty för alla som hjälpt till och bygga huset m.m.. sen hade de varit nice och klämma in lite skejt också. Får se hur pigg jag är och om Billish ska dricka massa öl. Blir lungt för min del, ska jobba IGEN i morn vid halv 1.
hoj på en stund!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart maxad dag.
Och Abdi är helt jävla underbar :)

Anonym sa...

Dude, kom på en grej. du lär recorda the butter song. har den på huvudet :) måste perfecta den där skiten jag lirar till refrängen, tror nåt är på gång serru :)

Jens sa...

haha ah lätt,men när kommer du tillbaka sen då?

Anonym sa...

Okey bandet? The butter song? Whats up) är man kickad eller? vad är det?=) Somailen var ju da shit, helt uppe i orange va? fortsätt skriva, det här var kul! puss på er

Anonym sa...

asså anton shit va du missar.
det går EN DAG å vi skriver kanske, förmodligen, 56 miljarder låtar.. på en höft.
men jens recorda skiten så ja kan spåra på den, så skickar ja den till anton sen som ett KEDJEBREV, shit va kul det kommer bli :)
Jag kommer nångång i september, 3-4 veckor sådär.

Jens sa...

de blir sinnes, har faktiskt redan recordat den.. kommer inte ihåg hur resultatet blev. men tror de blev skapligt.. är i leksand nu men ska kika när jag kommer hem..
och anton, japp 20 tusen miljoner låtar jag vi gjort. You got to be where the shit is happening =D
Nej då.. men vi gör börjar med en "låt kedja" komemr bli Yber, skaffa usb micar nu då grabbs. Fan 400 dollars ingenting. Köp IDAG!