onsdag, augusti 22, 2007

Börjat jobbet på riktigt igen


(Brian jonestown massacre)



A precis, haft frivecka men nu är det dax igen. Jobbade första dagen i dag, och nu blir det att jobba 9 dar i rad. Rätt hårt men känns rätt okej, får lite rutin på dagarna i alla fall.

Har små pysslat lite hemma, åkt ner till Kolgårn och gäst. Ska ta och börja träna lite igen hade jag tänkt. Inte för att de kanske är sån stor ide nu innan jag åker men ändå skönt och träna. Missade dock första passet (idag) men blir förhoppningsvis lite bättre självdiciplin när solen inte skiner som fan.

Min mobil har dött, skickade in den för kanske 2 veckor sen. Jag tror dom har stulit den på servicen.

Ja just ja! åkte lite bräda i går. Gick skit bra! =) träningsverk som satan i dag. Körde 4 timmar stenhårt jag och olle och delvis larsa. sköj sköj.

Se för fan till och lyssna på Brian jonestown massacre! Tycker ni inte om musiken tycker jag inte om er! Tanka hem gratis på www.brianjonestownmassacre.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå mobil har dött...klant
jag är i falun tills söndag, hitta på nåt?
äh jag provar ringa dig ändå du kanske svarar telepatiskt.

Jens sa...

yes pär idag kan vi hitta på nått, i alla fall en stund... ska jobba ungefär lika mycket som ett anus i dag. men kanske hinner med att lira lite i mellan om jag inte är för trött och depresivnynazist.
hörs sen!