fredag, augusti 24, 2007

skriva av mig lite trötthet





usch fy och blä!

hur mycket ska man behöva gråta för att nån ska komma och säga, men lilla gubben, ska du verkligen gå till jobbet i dag.? gå och lägg dig igen du så går jag och ringer och säger att du inte mår så bra.

Så jävla trött!!! pallant trycket snart.

I dag jobbar jag nu från 6 till 14:30... sen börjar jag igen kl 23 och slutar 6.
Fan fucking tastic!! inte nog med det, man jobbar söndag också.

Nej nu ska jag åka till mitt underbara jobb som går ut på att plocka plast "pluttar" och sätta in dom å hål, eller om jag har tur kanske jag tom får plocka bort dom som nån annan har satt dit. Men vi ska ju inte hoppas för mycket.

Kiss och bajs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äh ryck upp dig nu Jens. Snart åker du ju till varmare länder i typ 5 år.. medans vi andra får frysa i det här skitlandet.