fredag, augusti 17, 2007

Oslo och in i gruvan igen.

(Born and raised NINJAAH!)










(Johan demonstrerar sin saxätarteknik)





(Fan va snygg den där Limpan är=) )


(Olle har hittat en RIKTIG kompis, som ställer upp i alla väder!)





Hello!

Förra helgen bar det av till Oslo, jag och olle togen vända dit och hälsa på Bitar,Johan,Simon,Limpan och Lasse.. var alldelens förträffligt om jag får säga det själv.
Åkte ner på torsdan, tog våra skejts och gled runt i staden tills vi virra bort oss själva så vi aldrig trode att vi skulle hitta tillbaka. Sen blev det lite second hand handling och parkhäng och utgång på en översvämmad Amplifire(rock krog).
Kul och hänga lite med alla gamla lirare inge, Oslo är fan schysst!

Ya, sen drog vi hem i lördags.. och börja jobba i söndags natt, jobbat 3 nätter och nu har jag frivecka igen!
Skönt med lite mjukstart efter sommarlovet =)

Och se på fan, är det inte fredag igen! Tiden bara rinner i väg när man har roligt, intä sant?
I dag ska jag och stina dra iväg en sväng till leksand och i morn blir det att kika på bodin på insjödagen, sen förmodligen hem på kräft/pool kalas i kribben och sen utgång i Falun om allt går som planerat.

Sen är resan bokad också, 2:a oktober drar jag och billish till varmare berddgrader.
China here we come!

Inga kommentarer: