onsdag, augusti 29, 2007

Gitalele


(fantastiskt fin bild)




Hej hej hallo!

I dag har jag haft min lediga dag, Stina(stort S) var hygglig nog och var ledig hon också.. Så de tyckte jag var bra. Vi var ner på stan en sväng, fixa lite fix och dona lite trix.
Gick in på musik affären och impulshandla en mini gitarr.. tänkte att jag skulle ha med den när jag är ute och ränner i andra världsdelar.

En glad nyhet är att jag har fått mina två brian jonestown massacre t-shirtar, direkt från staterna. Mycket fräna!

Städat har vi gjort i dag också.. blev kanon snyggt!

Sen måste jag bara säga, ni som gillar Roky Ericksson kolla på youre gonna miss me.. dokumentär film om Roky. Riktigt bra!
finns att tanka hem på som torrent på:
http://torrents.thepiratebay.org/3771268/Youre.Gonna.Miss.Me.2005.LiMiTED.DVDRip.XviD-LPD.3771268.TPB.torrent


Och ni som inte har hört eller ens vet vem Roky är borde:
1. Skämmas
2. Lyssna på han för guds skull, han är "The Bomb"!

Alright, nu ska jag snart te jobbet sista natten. Fredag morgon nån gång drar jag och Stina i väg och gör storstan.

puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

amen guldgitarren. bra jobbat, kan du hålla wanken genom asien-resan.
helt wunderbar. get working på buttersong så jag kan spåra på den.
kommer bli asbra, grymt taggad å lira med mitt band :/. aja e blir bra.
hade gött å bra att shirtsen girrades, skicka lite cash till mig sen om du inte gjort de :)