fredag, augusti 24, 2007

maxamizing my time!


(nån gång in the Iron)


Hej!
nu är jag lite gladare än i morse, kommit hem sovit 20 min, visat syrrans lägenhet för daniel som kanske ska hyra den och beslutat att köra ett sista race in the Iron med Pärra P.

Ska ju jobba i kväll så vi tänkte, om vi kör igång nu så är det ju ändå typ 6 timmars lirande = en hel kväll...

Hur bra som helst. Sova de hinner man säkert med nån annan gång.. plus att de är faktiskt sista gången det finns möjlighet att jamma lite med Pärra efter som han drar till GBG på söndag.
Så nu ska jag plocka ihop min gitarr och glida ner.

Kanske lägger upp lite bilder i morn vem vet? =)

Plus att jag vill hälsa de allra hjärtligaste till Stina, som jag tycker lite synd om som sitter och jobbar just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tänk vad en powernap kan göra! jag sitter och fryser på jobbet, vill ligga i solen med dig istället!

Anonym sa...

btw. jag är så fruktansvärt jävla bakfull idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. kan omöjligt ha vart så här bakfull på hur länge som helst.