torsdag, augusti 30, 2007

ansikts boken





Ja ni.. vilken hysteri. Alla har det utom du, skaffa skaffa skaffa!!

Så man fick väll lov att skaffa sig en "facebook". Tycker det verkar mest vara en tävling om vem som fixar mest kompisar. Verkar inte vara nå speciellt aktivt skrivande till varandra, jag har samlat på mig nästan 40 kompisar och kanske har fått 5 meddelanden som jag har svarat på. Kan ju inte säga att jag varit speciellt aktiv själv heller.
Det kryllar utav tilläggs grejer så som topfriends, give a birthday cake osv...
Så var är den egentligen den stora skillnaden mellan facebook och lunarstorm?
Skulle vilja säga att Facebook är lite mer anpassat för "vuxna" men ta mig fan inte mindre fjolligt =)

Yes, natt jobbet gick väll så där i går för förträffligt trött... sista timmarna fick ja lägga alla kraft jag bara kunde på att inte slockna raklång på golvet.
Jag lyckades inte.

Att ramla raklång alltså.. Sov väll till en runt halv 2, lirat lite gitarr. ehm, vaffan har jag gjort i dag egentligen? nu står det bra stilla. A ja, skit samma.. antagligen inget vettigt i alla fall..
Måste säga att jag saknar mitt band lite grann.. får köra hört nästa sommar, good times guys good times!



Imorn drar vi till sthlm i alla fall. Ska bli riktigt skoj! Nu laddar jag inför filmkväll med varma mackor goodamit!

Inga kommentarer: