måndag, augusti 27, 2007

det Rainer ute.




Japp, Rainer gör de ute... eller de vet väll inte jag nånting om nu eftersom han har slutat på Scania.. men regnar gör de.

Ska detta vara slutet?


esch jag bryr mig inte, jobbar eftermiddag i dag så de är nästan bara skönt att det inte är nått kanon väder. Blir man bara knäckt.


i lördags var jag i alla fall hem och skejtade lite med Olle aka "koss master".. sen blev de hem på grillning och morsan och farsans grill partaj, över till Glarren som hade nån form av förfest. Sen skjutsa jag ett par vänder in till Luckey och vidare till falun. Jobbade i söndags så blev en lugn och städad helg helt enkelt.

Men tror ni inte på fan att man vaknar bakis ändå på söndagen!

Här tycker man att man är duktig och är nykter, vad får man för de?

jo en bakfylla helt gratis utan någon som helst anledning. Lite sömn antar jag.


Har skaffat sån där comviq kompis också.. tyckte jag var skit smart..

Men sen när jag börjar kolla närmare på de så är de ta mig fan inte en enda utav mina polare som har comviq..förutom stina då(smart jens, en raket ryggsäck).


Nu är jag hemma i Leksand, lämnat in bilen på lagning.. tillbaka och jobba eftermiddag igen vid halv 3.


Nä vaffan håller jag på med. Lär ta och gå och lägga mig en sväng.


Btw. Magnus Betnèr är vettig.

Inga kommentarer: