onsdag, oktober 10, 2007

Soon a real ninjahhh!

(Det har nice!)


(Olle pa mjuren)



(Karate Kid)








(Martial arts on the wall)






(Temple of Heaven)




(tribute to my Holake Terrorists at Temple of Heaven)




Nu har vi tagit oss fran storstads livet och befinner oss i en liten stan som jag gillar(aven en hel del andra) att kalla Pingyao..


Ska vara en liten stad med en gammal mur runt om.. Tog taget fran Peking vid 5 i gar kvall, fick sov platser.. sa somna vid 21 och sov hela vagen hit. Kom hit vid halv 5 ungefar.


Var lite humor pa tag stationen i Peking, var jag och Olle och en miljard andra kineser.. vi var dom anda som var vita, blev skapligt utstuderade fran top till ta av i princip alla kineser. Man kanner sig ungefar som en film stjarna har. Folk vill ta kort pa en och det har varit ett helt gang som har kommit fram till olle och tagit pa hans lockiga har :)


Ska vara har i Pingyao over dagen och sen ta taget till Xian och spoa lite Terrakotta krigare hade vi tankt!


Kommer inte ihag vad jag skrev for natt sist, men vi borjar komma in i Ninja tankandet..
Var pa muren och mediterade harrom dan.. Riktigt schysst, gick pa en utav de gamla delarna av muren, skit nice! Sen fick vi kak i slutet av resan av en full polis. Han tyckte det var kul att prata engelska fast han knappt kunde saga "hello".



Kan inte lasa kommentarer, vette fan varfor.. men det gar inte att komma in pa min sida har i fran.. men fortsatt skriva anda kommer sakerligen kunna kika in det senare pa resan.


Nej nu ska jag ga och hoppsparka Olle i magen sa att han vaknar nagon gang... han sov klockrent i princip hela tagresan 10h och nu fran kl 5.. sa killen har ta mig fan sovit 15 timmar den har natten. Fantastiskt!



Lyckades klamma in en liten film fran varan cykeltur i Peking... det har ar pa en utav de lugnare gatorna :) Olle och Brian the Firefighter

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, STEN!! vill också, gud vad sweet!

Låter som att ni har det kanon iaf, en annan sliter o står i på jobbe, inte ett dyft som funkar, så njut medan du kan för när du kommer tillbaka lär det inte va ett skvatt som ännu funkar!

Daniil sa...

ja det ser ju lagomt trevligt ut det där. ja som anna skrev så funkar allt inte alls... vi planerar att spränga... hadet fint och skaffa en cykelhjälm hörru... tjohoo

Anonym sa...

Heeeey mah niggahbrothafromanothermotha.
Fan kul å se att ni är alive and kickin ! :)
trodde aldrig att du skulle hinna börja blogga så här BANG on direkt liksom. Sen har jag vart swamped som kuk med allt i skolan.
Men fan vad jävla överavundsjuk jag blir när jag kollar på alla bilder! Här apregnar det, är kallt, jag har skittråkigt hela tiden, och mitt band är utspritt på olika världsdelar.
Men jag klarar mig!
Fett nice med gratis dildos från vandrarhemmet iaf, varför drog ni nånsin därifrån? :P
aja skitkul å se bilderna å höra om er helballa resa, ha de så jävla bra så ska jag se till å ha det blött å jävligt för att väga upp det hela!
hörs, kram, puss, wank
/
PÄR

Anonym sa...

neger, love u man. skitfull å hade väl vart nice å fylleringa dig ditt as, meen du är ju ett halvt jordklot bort så det lär ju va dyrt :P
aja sjukt nära att pär kmr gå från att feströka till att röka iaf :/ har fan inget annat å göra...