onsdag, oktober 03, 2007

Det var som jag forutspadde!

Halloj alla fanskap!

Nu har vi anlant till andra sidan jordklotet.. vet inte om det ar jag men nog kanns det allt som att det ar nagonting fel?

allting ar ju upp och ner har! Maste ha nagonting med gravitationen att gora.

Flygresan gick sa dar.. har vall sovit ungefar en timme men nog ar jag lika glad for de, schysst som fan har i peking.

hinner inte skriva nage mer nu, ska forsoka lagga upp lite bilder. Kanske i morn?

hade gott...

a just ja holl nastan pa att glomma en sak.
det ar varmt har ocksa!

5 kommentarer:

Daniil sa...

akta dig för vilsna ryska bergstroll...

Faye sa...

like a massage?

Anonym sa...

mitt hatt den hal tle kantel, tle kantel hal min hatt... det är skitkul, just give it some time:)
är månen freaky i kina?

Anonym sa...

a just ja, det är anton. Holla

Anonym sa...

hej från valle (piion sin valle)