tisdag, oktober 23, 2007

Hangzouh recruiting members to HMC

Tjabba igen! Har kommer jag med dagsfarsk info fran Hangzouh i kina.. Har glassat runt ett par dagar i Hangzouh som ligger brevid den beromda "west lake". Skit fint stalle(som ni kanske ser)!
Bode forst pa ett stalla pa andra sidan sjon, men bytte vandrarhem efter en dag var sa himla dott dar.. inte en manniska att prata med. Fast nu ljog jag lite. Vi satt och tog en ol, Jag, Olle och varan ny varvade HMC medlem Goel efter att ha akt tag fran Shanghai. Plotsligt kommer en stooor kines vid namn Mr Sharp. HELLOOOO! Och vi ar ju inte sena pa att kora igang, hoow aare you.
Slutar upp med att det dar kinesen sitter och berattar sitt liv i poetri..
-Im an ugly bird but i can fly.
-If you want to be ritch, act ritch
Sen kom vi pa natt satt in pa att forklara vad en "pimp" ar..., vad Brooklyn/Compton ar for stallen och uttrycket "You cant make a hoe a hosewife" fast han greppade inte riktigt hur det dar gick till.. tog en halvtimma att forklara att det inte var "You CAN make a hosewife a hoe"
Och de var ju kanske lite fel dar..
Han alla fall att vi alla var broder och Goel slangde upp:
-yeaah diffrent brothers from another mother..
Mr Sharp:
-Diffrent brothers from another mother, and fathers?
Nar man sager de different brothers from antoher mothers sa antar man ju lixom att man forstar att man anagligen har en annan farsa ocksa.. men det var tydligen inte sa sjalvklart fran hans sida.
Det hela slutade i alla fall med att Mr Sharp skulle ha en fest for sina vanner och arbets kolegor dagen efter och att han prompt ville att vi skulle komma!! Det skulle bli mat i ett par timmar och efter det kareoke kvall med ol och dans!
Efter lite overlaggande sa tackade vi ja.
Tyvarr sa blev det inget av festen.. jag och olle var laddade men varan amerikanske van pallade inte trycket.. och vi blev ju inbjudna tillsammans.. Sa vi ringde och tackade vanligt nej till Mr Sharp till hans tillstallning.
I ovrigt sa drar vi nu vidare fran Hangzouh till en mindre stad som heter Guilin.. Ska vara 300 000 invanare.. ska bli skont att slippa storstaden for ett tag..
Bali biljetten ar bokad, 31 oktober tar vi flygen!
Och annars sa ar jag forkyld som en galning, ar lite battre i dag.. men ar verkligen inte sa laddad att aka 21 timmar tag nu(som egentligen sakerligen kommer vara 25 timmar).
Ska i alla fall forsoka sla mitt rekord med att sova 15 timmar av 20. Far se om jag lyckas.
Tycker att ni ar lite daliga pa att kommentera inlaggen maste jag saga?!
Skarfning! :)
(Mina kara HMC medlemmar, nu har vi aven kontakter i Los Angeles bakgator)









(nanting for kristoff.. tavlor gjorda i tra.. helt galet!)


























1 kommentar:

Anonym sa...

ballt ballt å åter ballt. fan han mr sharp låter som nån maffiamoj från nån film är nån bondskurk som odjob. fan vilken hoodig grabb ni hittat då!
allting låter ju så fett nice därnere (till vänster, lr varfan ni nu är), här äre snorkallt å ja är förkyld.
meen men hade så jävla skitbra, å jag ska gräva upp din mail lr nåt så skickar ja min hemadress.