lördag, oktober 13, 2007

The Ollie J show in Xian






Fick smeknamnet the white Dave Shapelle i gar, vet inte vart dom kan fa det i fran men jag tar det som en kompilmang i alla fall :)

Var ut och yra med Kineser i gar, var riktigt skoj.. jag olle och bara kineser. Sjukt trevligt folk de dar. you just gotta love em!

I gar var vi och spanade in Teraccota armen, var vall kanske ingenting jag skulle hanga upp i min julgran eller kanske ett par stycken men inte 10 000. Man blev mest bara sugen pa att bara hoppa over staketet och invadera och peta pa dom.

Dom har ratt schysta sma katter har pa vandrarhemmet, ar massa sma katt ungar som kutar om kring. Har en misse i mitt kna som ligger och sover.

Ska dra till taget nu, vi drar mot Shanghai och fin vader! (kommer sakerligen borja regna sa fort vi kommer fram)

1 kommentar:

Anonym sa...

hey kinesungar!
hoppas ni har det bra, det ser sjukt kul ut, och jens orora dig inte, du bloggar inte för blinda ögon. jag håller mig uppdaterad! puss och kärlek till er båda / Anton