onsdag, april 25, 2007

66 dagar 14 timmar 25 minuter och 3 sekunder!



Nu är Roskilde biljetten inhandlad!!! Känns jävligt viktigt! Förra året var ju en fullständig total sucse? sukse? succsè? hur fan stavas de? =)
A ja i alla fall, får hoppas att de blir lika grymt denna gång Rocking Robin, Anton Always, Flensing Jens är bokade i alla fall.. Jucking Julian tror ja var lite laddad också. Sen har vi ju Linnea,Jonas, Axel(aka Dj still chill)YO!

Slänger in liter bilder in memory of.....

Fucking ÅMÅL!

What friends are for

Nån som vill slicka på min tunga?


Axel var faktiskt yngst bland oss.


Rocking R poasar i solan

Jucking och Flensing Ninjazz..




Och sist men minst....



De liftande dvärjarna


Nu börjar nerdräkningen helt enkelt..
Roky Erikson,The Killers,Artictic Monkeys, The Who, Klaxons, Beastie Boys, Tiesto, Talib kewli ja listan kan göras lång =)


Vidare så har jag varit och tränat i dag.. vägde mig nu efter en månads tränande +3 kg!!! Över förvängningarna helt enkelt. Det negativa med det hela är att Rocky ringde när och ställde in nu när han fick se HUR jävla tränad jag hade blivit.. Tråkigt tråkigt, hade sett fram i mot en spännande match..

Nu bär de hem mot Leksand, hjälpa farsan snickra altan så vi kan få klar polen till sommaren, Sweet! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Succé tror jag det stavas ^^

Anonym sa...

aja, redan nån som har vart här å rättat dig ser jag.
får väl skriva nåt annat, hela planen åt helvete....
hej jens.
så.