lördag, april 21, 2007

Springer tiden i väg eller springer vägen i tid?



i dag är det The Datsuns som gäller!




Jo hej!

Nu har det gått och blivit lördag igen, se på fan du! =)
Jobbade eftermiddag i går.. var fan damp hela kvällen med en viss oberäknelig arbetskamrat (nämner inga namn). Skönt å komma hem! Sätta sig i soffan varva ner, knäppa en kall och lyssna på lite P3 rythm.

Fint väder ryktas de i fönstret om att de är också, men jag tänkter fan inte luras en gång till! i helvete heller! Får smyga sagta ut så jag inte blir besviken om de skulle vara minusgrader ute. Förra gången jag trode att de hade blivit sommar genom fönstret blev man ganska besviken när de visade sig att det var 3 plus och storm.

Så vad har den här Lördagen att bjuda på?
Tänkte laga mig en hyffsad fruckost, glida upp till gymmet en sväng.
Sen blire nog ta mig fan och hoppa på rullbrädan! Var ett tag sen måste juh träna lite tills sommaren så inte ghetto boysen i leksand tar över totalt på semestern.
sen får vi helt enkelt se vart världen tar mig.
Var frucktansvärt sugen på att beställa en sistaminuten till mallorca i går. Men de var ingen som ville följa med. 1800:- ink hotell med pool. Hade ju kanske inte suttit helt fel!

Sprink och lek!

5 kommentarer:

Jens sa...

is there any body out there? =)

Anonym sa...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jens :D
Jag vet var världen tar dig ikväll. Vi ska ut ditt neger.

Jens sa...

fan va nice!
världen är så fruktansvärt otippad på en lördag kväll :D

Anonym sa...

Jens blog commentssida AKA jens och pärs privata chat :P

Jens sa...

äre inte underbart? =)