onsdag, april 04, 2007

Jebba vs Rocky Balboa




Helgen var linus the allmighty här!
förbannat skoj.
Han kom redan på fredan och de slutade med Etage och "spank the monkey" som var över förväntan faktiskt.. har ju lyssnat på trance för 4-5 år så man drog till slut fram sina techno skills och visade vart skåpet skulle stå på dansgolvet.
Limpan sov borta och jag och Fay hemma.




Lördan började tidigt, väldigt tidigt.. första ölen dracks vid halv 1 tiden tillsammans med livkonsert med national teatern.. mycket trevligt vilket gick vidare till trevligheter hemma hos micke p där vi satt och ölade med hans morsa och styvfarsa tills vi av nån konstig slump hamnade i speed dating med 4 mobiltelefoner som åkte runt bland oss... hoppas ni som bli uppringda hade lika trevligt som jag! vart daterna kommer att ge i framtiden finns bara skrivet i stjärnorna. (men du den där som hette nånting med jessica albas? får gärna höra av dig till mig vid ett senare tillfälle om du vill)
Vidare blev de ninjamöte hemma hos stina där vi hooka up med resten av gänget. Grönberg,Fay,Bodin,stina och så malungsgrabbarna så klart. Och till slut hamnade vi på banken där axel lirade (vilket var mycket trevlig med stoj och skratt).




Nu till det jag egentligen skulle skriva... jag har blivit erbjuden att gå en match mot Rocky. Han tyckte att matchen han kom oavgjort här senast inte räckte till utan han ville möta den riktige världsmästaren. Så nu har jag tänkt att ligga lite lågt med partajandet och börja träna, dels för att de är en kul grej att testa sig själv. Men också för att man förstör träningen så ofattbart mycket varje helg, känns som man får börja om på nått på måndan.

Jag återkommer med mer info om var/hur/när matchen kommer att gå av stapeln.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spank the monkey är fan grymt sköna. Ja va också på etage nån kväll å dansa till dom. Kan fan inte vart då du var där... hmmm.... HMMMMMMMM...
Var nog där me vanne...hmmmm..
Aja, nu orkar ja inte backtracka nå mer i inläggen, idag iaf. Så de va väl alla comments du ser tills du droppar nåt nytt :)
Men det är ju fler som läser antar ja...så släng comments föfan, e skoj jue.
aja, out, peace.