tisdag, april 24, 2007

Jag vet vi går upp till hoppbackarna!

Japp så var ännu en helg avklarad!
Pär jävel drog med mig ut på dumheter, hamna på en förfest hemma hos Erickson. Fick man höra rykten om att de lirades Guitar hero där uppe..! Så nu jävlar ska jag spöa skiten ur mina gamla klass polare från gymnasiet. I helvete heller, tror ni inte att ALLA i hela lägenheten var tok grymma och spöa skiten ur mig. Los hade även vunnit falu turneringe i guitarhero och då körde han en låt UTAN att kolla på tv?! Å jag som trode att jag var bäst i världen :P


Los goes wild on guitar hero whit a beercan on his head!


Alright, sen bar de av mot stan... jag ville gå på harrys men resterande av hela falun fick nån sorts formsvacka och varenda jävel skulle tydligen på Etage. Så va gör man, en vilsen hjälte ute på uppdrag. Man får väll ta och hänga med helt enkelt.

Började med att man hova in lite dollars på blackjacken, sen gick det bara uppför.. slängde i mig en 6:a white russian sen röjde vi natten lång.

När krogen stängde så var de väll inte direkt nån som var sugen på att gå hem och lägga sig.
Så nån? kom på att vaffan, ska vi inte upp på hoppbackarna..(har aldrig hänt förut :P)

Så det blev en vända upp dit. När vi väl var uppe kom Los på att han var skit höjdrädd och vågade knappt gå ner igen, Anna fick bli personlig coatch hela vägen ner =)

På vägen hem tjuvkoppla vid en vägspärr och lekte vägarbetare, hissade majstångar och smög genom trädgårdar.. Precis som när man var 15.
Natten avslutades kl 06:00 med att dela på en pilsner hemma hos mig.


(Undra om man dör om man ramlar ner här?!)


Jag har ju i alla fall spelat fiol sen jag var typ 7 eller nått.



on the top of the hill

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbar kväll! :)
dom får fan lära sig låsa vägskyltarna asså...

Jens sa...

ja fan ja, är ju som att lämna en porche olåst i rinkeby lixom :D

Anonym sa...

Hoppbackarna rulez! Ja e lätt på igen asså :P