onsdag, maj 09, 2007

Den enda skillnaden mellan mig och en galning är att jag är inte galen!

Salvador Dali, vilken klocksäker snubbe! =) värt att läsa om!

ja hopp ett tag sen jag skrev nu.. har väll varit valborg och sånt.. var i leksand och yra runt skejta och drack pils. Var skapligt tungt att börja jobba igen när man hade friveckan och påbörjade sommarlovet. Men men, de kommer.. kanske lite för långt bort bara.

15 Juni då smällere.. ny tatuering på G! skapligt laddad! Ska bli kul som fan.

På fredag blir de poker i hofors.. var där förra fredan men gick inte riktigt hela vägen. men nu jävlar! =)

Lördag åker vi till Malung hem till grömpa på grejer, The kristet utseende... blir nog en anings vilt om jag känner alla rätt.

Nu örk int ja skriv nå mer. postar lite bilder från påsk,valborg m.m.. är väll roligare de.


(wassafassishappenin)


(Unknown Scary Anton gör sin "gun pose" och jag fotar)

(Axel och hans nya pojkvänn?)



(De tre musketörerna)

(Olle rippar en BS 180 on the yt)

(Tobbe och Larsa meckar bredor)

(Ecke kanon/kanin fick också vara med)


(Stina hitta nått underlig burk i plåt?)


(två solstrålar)

(Sniffs on fire)


(Faye älskar sitt liv alldelens utemordentligt mycket)


(Snoppe halvångest?)

De där måste jag bara berätta om... Snoppe försvann helt plötsligt och ingen visste var han hade tagit vägen på valborg.
A ja, tänkte vi han är ju stor och stark han klarar sig säkert..
Vaknar upp på morgonen vaffan är snoppe egentligen?
Vid 8-9 tiden ringer han och berättar att han har suttit i fyllecell i LEKSAND?!

Hur fan är det ens möjligt?
Visste inte ens att det fanns en fyllecell i leksand och om de nu fanns nån hur fan lyckas man hamna i en?
Jag har aldrig hamnat i fyllecell i leksand, jag känner ingen som har hamnat i fylle cell i leksand och jag känner ingen som känner EN som har hamnat i fyllecell i leksand!
Fantastiskt roligt!
Men är de nån som lyckas så är de väll snoppe! Keep up the good work!









5 kommentarer:

Jens sa...

ja just de, precis här man skriver nånting om man är sugen på de. Annars skiter man i det. Fast ja tycker att ett par ord vore väll kul?
De skulle jag tycka i alla fall.. vet man inte vad man ska skriva så skriv bara öööh, fan ja vet inte vad ja ska skriva eller tex. Tjabba, ät skit!
eh nu lägger ja ner de här och åker och jobbar i stället för de är jag en jäävel på!

Anonym sa...

zup, brorsan här! fan va bilden på julian är underbar, fan vad det här känns krystat när du nyss sa att jag skulle kommentera. no offense:P fan va roligt det var med snoppe och fyllesällen, skulle vilja hänga med dom/du/er snart igen, dom/du/ni är kul! domdididam dungen har släppt nytt nu, det är flummigare än det kändes på morgonen när man var liten och hade felberäknat sin födelsedag en dag tidigare:D it´s really groovy iaf. lite svårare, typ som vitlök eller sambal olek. ja iaf, min järna går på frivarv och jag måste nappa lite nu för att palla. med en feting bak som kommer ligga i hela käften när jag vaknar, totally worth it. Peace Out undacova brovva

Anonym sa...

mwha ni ser ut att haft skoj på valborg :)
nu äre nog bara 2-3 veckor tills ja kmr till falun iaf, ses då!

Anonym sa...

btw, peace and love i sommar? :O
festivalen alltså.....jens....

Jens sa...

blir grymt de pär! då ska vi starta band! =)
får se, drar ju till roskilde på lördan då.. och man har ju inte pengar så man badar i dom direkt.
hör av dig när du är hemma