tisdag, maj 13, 2008

mera bilder

hej hej,
kommer lite fler bilder..
Har satt upp köksluckorna i köket och satt upp lite fler skåp, vart stor skillnad kan man säga =)
Men än har det långt i från klart. Ska in bänkskivor ugn,fläkt och spis.
Bestämt mig för att ha klinker och golvvärme i köket så tänkte vänta lite med det så i morn börjar jag lite lätt med kaklet tänkte jag, blir svart glasmosaik runt om i hela köket!

Har ja flyttat in i sovrummet med mina fiskar är nästan helt klar med sovrummet.. bara lite lister och gardiner som ska upp. Skönt att börja få nån ordning i lägenheten börar nästa se slutet även fast det är mycket kvar än att göra.

Den 25:e får jag mina spegeldörrar till garderoben, hade tänkt att bli klart med hallen tills dess.. får se om jag hinner. Måste sänka vid taket för att dom ska passa, sätta in spots och dra el.

Köpt en soffa har jag gjort också. Skönt att slippa äta i sängen.. har man gjort sen i mitten av Januari nog för att de funkar fint =)








blir en bänkskiva som går under akvariet där man kan sitta och äta sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Bro! Vad duktig du är pa att renovera! Kanske vi kan anlita dig den dagen vi köper hus :-) ses snart! kram angelica