söndag, maj 18, 2008

ett jääla pill




Tja!
Nu har jag börjat lite lätt med det stora projektet med mosaiken på den nya väggen.
Goddamit vad tid det tar.. men de blir bra!
Inhandlat fläkt,ugn och spishäll också bara elen som fattas.
Får se om jag om jag orkar ta mått på bänken så blir det in och beställa bänkskiva i morgon. GÖTT!!

I går brann min brödrost upp också, stod och snackade lite med Hugo o Bruce sen när jag vände mig om kom det eld ur den! hade ju varit synd om lägenheten hade brunnit ner nu när jag börjar känna att jag i alla fall kan se målet nånstans där framme.. men som gammal brandmann så släkte jag elden lungt och sansat i diskhon..

Var ut och drack lite öl i går, måste komma i från lite.. annars hade jag inte pallat veckan som kommer. Och i dag har och i dag har jag tur nog varit lite småbakis så har bara slappat.. skönt.
Men i morn blir det nya tag! så håll i er!


Ni måste ju tro att jag är galen när jag sätter mosaiken som jag gör. Det kanske jag är också, men vänta så ska ni få se!

Inga kommentarer: