onsdag, maj 07, 2008

En vägg ner, en vägg upp

Hej, varit lite seg på att uppdatera.. men NU kommer det lite bilder.

Farsan var här förra helgen och hjälpte mig lite.
Rev ena väggen första dagen och satte upp den andra nästa dag.
Riktigt smidigt, nog för att riva var ett rent helvete.
Fick en hinna med 2 cm damm över HELA lägenheten inklusive lungorna. Har fortfarande inte lyckats göra det ens nära dammfritt än. Men men, det kommer.

Vägg


Ingen vägg


Mer vägg

Taddaa



Vart riktigt bra faktiskt, över förväntan.. här har jag även slängt ut golvet, gjort och gjort hål för akvariet som ska sitta i mellan väggen där. Stor del av förra veckan gick åt till att spackla och slipa väggen på andra sidan.. och i går var jag och handlade lite köksskåp och nya skåpsluckor!
Belive it or not, men det BLIR inga blåa luckor.
Så i dag blir det att försöka få ihop köket så mycket som möjligt.. och förhoppningsvis får jag lite
tapeter på fredag till sovrummet så jag kan flytta in dit i helgen.

Inga kommentarer: