tisdag, maj 29, 2007

KOM IGEN DÅ SOLEN!


(Frontside kickflip "al`la buddah" =) )



Tja!

Sommaren börjar närma sig med stormsteg... eller? dassigt väder och inte en gnutta sol så långt ögat kan nå. Men snart kommer den! Den värmde upp lite i lördags och vi passade på och skejta för fulla muggar. Simon fotade med sin nya utrustning.. blev riktigt bra bilder, känner att man börjar komma igång med åkningen igen!
När sommarn kommer så börjar de dra i hop sig till resdags också.. Spikat att ja åker i början av oktober och hem nångång i slutet av mars.
Ska bli riktigt skönt å komma i väg på äventyr igen..
Men har en sommar att se fram emot först med roskilde och en massa tok.


Antonius slutar snart skolan i piteå också.. så han kommer hänga här en hel del i sommar. blir sweet!

slänger upp bilderna jag fick av simon.

hej så länge!


(backside 180)



(backside 180)




(fakie backside 360)




(hardflip)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Fräna pics dude!
Jo men eller hur, blir det ut och slira under falukalaset kanske?
köpt hoj och grejer nu ja, fett laddad!! crojl klara ju uppkörningen i förrgår och jag... är inte långt borta ;) ska bli så jävla kul, skit i resan KÖP HOJ! haha hörs!

Jens sa...

tackar! ja de e klart man ska slira, fast ska på personal partaj på lördan.. men kanske kan mötas upp senare eller nått.
härligt med hoj! får ta och kika förbi nån dag och spana in den.
haha nää blir inge skita i resan här inte =)
hörs mot lördan
tjoo

Anonym sa...

Hhej!
nu har jag installerat mina pryls i falun-hooden.
dags för band-rep nu!! :)
jag har köpt en "ny" synt, en riktigt fin gammal casio som jag hade när ja va mindre :D
peace.