fredag, september 09, 2005

Horgatan


Tjena, i vart de inge Zoo.. utan vi drog till Manly beach och chillade pa stranden, tog en pilsner och chilla. Riktigt nice. Sen drog vi hem fixa kak.. somna nan timma. gick jag upp efter nan timme var sa javla sugen pa att hitta pa natt men anna var helt dod. Sa jag slangde pa mig brallorna och gick ut en svang. Forst gick jag till ett stalle som hette King X Hotell bar. Ratt nice, lite hogmusik osv.. Hade fatt en lapp med ett stalle som skulle vara partaj pa. Gick dit, men de var sa javla overmycket folk sa orkade inte in. Bestamde mig for att knalla hemmat.
Tankte att jag skulle ta en annan vag hem den har gangen sa jag gick gatan over varan. Porr hela gatan lang, med horor porr klubbar och porr butiker. Kom en a fraga om jag inte villa ha henne i natt.. forsvann ganska snabbt dar i fran kan jag saga :P

Lite langre bort pa gatan sa kom jag till "the Empire" hade hort om det pa varat Hostell sa jag knalla in. Riktigt nice, satt mig dar tog en ol och kolla pa Cricket pa storbilds tv:n haha :)
Nar jag hade druckit upp min ol sa skulle jag iaf ga hem. sa hitta jag ett hostell som jag hade kollat upp innan rakt over gatan. Sa vi ska dissa varat hostell och flytta dit i morn. :)
Blir nog nice.

I dag har vi i alla fall varit pa Sydney Aquarium. riktigt nice med tunnlarna man gick genom med massa feta hajjar som simma over och runt en.

I kvall ska vi i allfall ut. Styra lite mat bara sen drar vi vall i gang antar jag.

I morn ska vi testa en annan beach ocksa.. Tankte mest gasa hela dagen bara ta de lungt pa stranden. Fint vader och varmt har. :) och det blir inte sammre.
Ska dra och fixa mat nu.
Tjo

Inga kommentarer: