onsdag, september 28, 2005

en helt vanlig jävla tisdag

Hojj.
I går tog jag bussen in till south bank, drog med mig skejten.. gled runt i ett område som heter west end, riktigt sweet bara glida runt på brädan ner för feta backar och kolla på saker.
Knalla jag inte på några warehouse som säljer massa lagerprylar, typ som ÖB. Hitta en ryggsäck som jag ska ha till jobbet som börjar i morgorn ( förhoppningsvis ) och en oljelampa som vi ska ha till våran campervan senare.
Sen skulle jag möta anna vid south bank. Men hon hittade inte dit i från stan :P Så de blev å rulla brädan en bit till och möta henne inne i stan.
Sen gick vi i alla fall tillbaka till west end, käkade en god luch :D Sen blev det av och gå runt i alla småbutikerna där i west end, köpte en skiva. Anna köpte 4 =)
Sen drog vi hem till nicko och gäste, började regna.. så vi satt och lyssnade på mys musik och mådde allmänt mys hela kvällen.

I dag ska jag nog till paddington och skejta tror ja. Anna ska och söka några jobb, sen kanske vi drar till botaniska träggårn här, eller kanske konstmuseet som vi skulle gå till hade vi tänkt.
Vi får se hur dagen slutar upp.

Kan inte den där Paul ringa snart och säga när jag ska jobba?

Inga kommentarer: