torsdag, september 01, 2005

4 days to go goddamit!

Tja, inte haft internet på några dagar nu. Så har inte kunnat skriva nå bloggish.
Hopp, sitter man här i Trailern och bor. Bott här några dagar nu, har ju inget hem längre :P
Nä men det är ganska komiskt faktiskt. Vi har sålt vårat hus så morsan och farsan bor i lillstugan och där vill man gärna inte bo om man inte vill bli hjärnskadad för resten av sitt liv. Så jag tog flykten 10 meter bort. I husvagnen. Är faktiskt inte så farligt som man kan tänka sig. Faktiskt ganska mysigt om man inte är så kräsen. Fan vad jag har varit duktig den här veckan.
Gått upp 5 varenda morgon/natt och jobbat. Och inte vilket jobb som helst. Sitta ensam i skogen och köra maskin 7-8 timmar om dan. Man kan säga att efter dom timmarna är man ganska social och vill träffa folk. (Dock inte mina föräldrar) Börjar bli lite småless att bo hemma nu. Även fast dom är underbara och så, så är man inte direkt van att vara så nära dom så pass länge.

Ah just ja, så drar vi till australien om 4 dar också =) Fan inte långt kvar nu. Tror jag har styrt upp det mesta. Lite småfix kvar bara. Skönt som fan. Får se hur det blir i helgen om det blir nå öl drickande eller inte. Känns som om de inte spelar nån roll.. Syrran kommer hem och säger adjö till mig också. Så de blir skoj å få träffa henne lite innan jag drar. Fan borde man kanske träffa massa annat folk innan man åker också? Eh orka, de flesta vet att jag ska åka. Det räcker.
Ska ju inte vara borta tysen år direkt. Bara ett =)
Nee nu äre dags för farbror Jens att gå och slummra till skulle önska att anna kunde vara här så jag kunde sova på hennes bröst. Finns inget bättre.. Saknar henne sjukt mycket i dag just! Surt att man måste vänta ända tills söndag tills man får krama henne. Då kommer familjen Lott hit och ska käka middag. Trevligt trevligt, får se hur de går ihop då. Kanske blir 3:e värdskriget, vem vet? :D I morn äre i alla fall sista dagen på jobbet. Sinnessjukt ska göra 18 frivolter när dagen är slut.
Tjoflöjt..

DEAM VI SKA TILL AUSTRALIEN ANNA!!! =)

Inga kommentarer: