måndag, november 05, 2007

Were in Baliii!!!!


























Tja, japp.. sa sant som det ar sagt.. jag och Billish Balboa ar i Bali.





Detta ar paradiset mina vanner! I alla fall for en som gillar att Surfa,sola,bada,dyka,ta sig en pilsner och traffa trevligt folk! Bor pa ett hotell i rummet brevid Robin och Nicklas.. 2 pooler och 150 meter ner till havet. Kan inte bli mycket battre.. Surfar varje dag och livet leker.




Men med risken for att bli nominerad till "the butter boy of the year" maste jag anda tillagga att mina tankar gar valdigt ofta tillbaka till Falun. Finns ju en miss Kristina Jonasson dar, som jag har en tendens till att tycka om valdigt mycket.





Inte latt nar det ar svart.




Forovrigt ska vi dra till Guili oarna om ett par dar eller sa.. dyka och snorkla. Ska tydligen vara varldens paradis.





8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Tack för alla fina foton ni visat på bloggen. Det ser ut som om ni har det skönt o bra på alla vis. Här blir det mörkare för varje dag o i lördags när vi vaknade så var det alldeles vitt ute. Bada inte ihjäl er.
Lena o Håkan

Unknown sa...

Fy faen Jens!! Du har det alldeles för bra det är en sak som är säkert. Blir målning 247 för dig när du kommer tillbaka, som hämnd!

Nejdå, sola och bada lite åt oss andra också bara så tar vi hand om pluttar, tejp och kranar och sånt där :)

Anonym sa...

! inte för inte du skrev the buttersong liksom, så butterboy får du nog va :)
Du har det sannerligen bra du ditt lilla as :D
rivit fram gitalelen nått då?

hade!

Anonym sa...

tjena fan! hur äre me dej? haru nå skojj på bali då? själv sitter jag hemma i kylan haha hoppas du hare gött! hareee

Anonym sa...

haha glömde skriva vem de va i från men det är bonde i allafall anonymus:)

Anonym sa...

åå du lägg ut lite fler bilder:) puss//bonde

Anonym sa...

hej Jensa fina bilder du har men hur går det med nya medlemmar?
när du kommer hem så är det tre skift som gäller.

mvh Valle Johan och Danneboy.

Ps resten av HMC hälsar till dig!!!!!!!!!

Anonym sa...

Hejsan Brorsan
Man blir inte ett dugg avundsjuk...!!!! hm, här i Falun är det mörkt, kallt, isigt och ett jäkla jobbande hela tiden :( Till och med jag skulle föredra en liten snorklingsvända....Det ser ut som om ni trivs, skojigt! Ha dé
Kram från Syrran