söndag, mars 05, 2006

Harvay Bay och Fraiser Island


Lake Wobbi, schysst som fan man sprang ner till sjon och hoppa i nice ass!

haha spana in ryssen! hitta ett avgasror och tyckte att vi kunde anvanda det om varat gick sonder :D

har ar vi vid nan sand formation, ratt fett.... :)
I bilden pa fraiser jag och anna i harvey bay

jag leker pa stranden i harvey


tjebba igen.. :D

nu har vi i alla falll varit pa fraiser island.. de var fett..

Drog fran Noosa ratt sent pa onsdagskvallen upp till Harvay bay, typ 3 timmar kortid kanske..
(evil truckers ar galna pa natten och kor over var lilla van tysen ganger per minut) japp i alla fall.. kom hit till harvay, hittade en parkeringsplats och overnatta pa och gick ut och tog en pilsner.. vakna vid 7 tiden for solen steker pa vanen sa det blir 40+ sa man far damp..
men tog i alla fall in pa backpackerstallet vi hade bokat for varan fraiser island 4wd resa.. 2 natter och 3 dagar..




sen blev det till standen och gasa och foda nastan hela dagen.. nice som fan..
kvallen vette fan vad vi gjorde.. tror vi drog ut me na javla locals som var galna, ratt skoj i alla fall!

I torsdag gick vi i alla fall upp tidigt och drog med ett gang pa 8 pers ut till fraiser.. malning vader och javligt, men kom i alla fall dit och fick kampa med regn och skit.. satta upp taletet i regnet.. men pa kvallen hittade vi i alla fall ett kok som vi satt och drack pilsner vid med massaor med andra folk som var ute pa on ocksa.. riktigt trevlitg faktiskt :D

sen nasta dag blev det och spana in lite vrak,schyssta floder som man bada i m.m...

En utav snubbarna som var med var hollandare... sa javla rolig, tror aldrig att jag har skrattat at en manniska sa mycket... han ar totalt RYSS!! allt han sager ar ryss och man kan bara inte fa nog utav han haha...! laggar in lite bilder sa ni kanske forstor lite :D

japp men vi hade i alla fall en helt hyffsade fraiser resa, och nu blir det och aka mer norr ut och i kvall kasnke det blir och kolla pa skoldpaddor som lagger agg... :)

skriv lite mer kommentarer vettja, som par sager.. ar det ingen som vill vara varan kompisar langre..? :D
piiiis

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker om er ialla fall. Lite. Ni ser ut att ha de hur nice som helst saknar er, snart får ni komma på fetaste studentskivan(if not i´ll kill you)buuh jag måste förövrigt öva upp min engelska lite mer eftersom anna var den enda som var lika kass som mig innan hon åkte. ta de lugnt mina vänner

Anonym sa...

Såg najs som fan ut
Jag pluggar matte å hatar alla som är i varma länder, som vanligt :D
Det är kallt å blåsigt i gbg :(
Hade så bra ni kan!

/
Pär, skitsur över att nån annan skrivit första kommentaren :(