onsdag, februari 15, 2006

lite bilder vore vall inte fel?

tjenamorsning alla trollbusar.
tankte att jag skulle ta och lagga in lite bilder.
Det ar bara dom senaste bilderna som jag har pa kameran just nu, men anda.
i gar var det alla hjartans dag och jag och anna satt oss nere vid brisbane river pa en brygga at mat och kolla pa fina utsikten pa stan och fullmanen med tanda ljus. var kanon mysigt!
inte manga dar kvar till vi drar norrut pa nya aventyr, ska bli fett!




Just ja, anna har gjort en tatuering.. den vart fint. ser hon inte lite radd ut innan?



Har var jag nicko,jesse och anna och tog en nerlugnande bira efter anna hade gjort sin tatuering.Senare pa kvallen, traffade nagra jobbarkompisar som jag inte hade sett pa ett tag.


I huset men kanadensarna, snygg blatira jason har va? en riktig fighter det dar :P


kanske inte sa exotiska bilder just nu, men hade inga vettiga pa kameran. far ta och aterkomma med lite mer roligare bilder senare. maste dra nu... men skriv garna kommentarer :) pees

2 kommentarer:

Anonym sa...

öhmmm kommentar....
Jag är hungrig.
Ha de bra!

Jens sa...

par, var de det anda du kunde skriva till en gammal vann pa andra sidan jordklotet :D hade fint, hors nar jag kommer hem. tjo