torsdag, maj 11, 2006

Falun nästa!! =)

(Tobbebre... =))


(Vad försöker Olle likna?)



(Anna och Jag med helskägg på Olles födelsedag)





(haha Larssa och Oleg på lyckliga huset)




Tjabba.

tänkte att jag skulle börja skriva lite igen.. den här gången med oftar bilder och sånt =)

I alla fall så har jag fått ett jobb på Adecco nu! ap as nice! Får börja på Scania som sprutmålar tills semenster åt minstonde... blir nog riktigt nice... ska bli skönt att få ett fast jobb och lön osv.
Flyttar tillbaka till Dirten i ghetto britzen!!! ska bli riktigt skönt att styra lite, och att man får vara med älskligen mera =)

Förra helgen vart i alla fall rätt lugn. Grilla här i lillstugan och lite folle.. och sen vart det folle på lördag hos tobbe. jag och anna drog hem när dom drog på luckey och bara mös.. riktigt skönt.

Sen har väll varit lite jobb och skjet här i leksand. Skoj och umgås lite med alla tjockisar här i leksand..

Nä nu ska jag slänga upp lite bilder sen ska jag försöka få morsan och farsan och kolla på OC haha :D

Catch you on the flipside!

Peace

3 kommentarer:

Anonym sa...

eyyy breee, fet nice sida, fortsätt me de där, skitkul läsning och grattis än en gång till jobbet=) piiiiiiz

Jens sa...

tack lars... tihi *_smajl_*

Anonym sa...

Gratz till jobbet bre.
Bara slutspurten kvar här i gbg, sista maj åker ja te falun.
En fråga bara. Är älsklingen Dirten lr Anna?
Mwhahahahahahaa :D
P.S sitter på sveriges tråkigaste lunchrast.