måndag, november 21, 2005

vi bor pa en kamping. det ar nice

tjabba, ar fortfarande kvar pa kampingen. och vi har bestammt oss for att stanna och forsoka fixa jobb.. jag var och tryoutade i gar pa en restaurang. gick ratt bra. dom skulle ringa i dag och saga om jag far det. vore javligt sweet och fa ett jobb har sa man kan stanna pa kampingen.
Traffa folk, och bara 50 meter till havet.

Den har veckan och nasta vecka ar det schoolies har. alla som gar ut skolan aker ner hit och festar. Sa det a ganska vilt har nere nu.

Nu blire och aka in till kopcentrumet kopa tacos till i morn. Sen blir surfa hela dan!

hoppas allt ar bra med alla dar hemma.. skicka garna ett GB eller natt sa blir jag glad :)

hej da

3 kommentarer:

Anonym sa...

så ni lever alltså :D

Anonym sa...

Bhla.
Jag tar förgivet att det är as kallt och massa snö överallt där nere också .. ok bra.
Hoppas ni har det gött därnere iaf.
Jag pluggar på här i gbg och kylan.
Kom på att jag inte skrivit nått inlägg på sidan innan, tänkte kan ju va trevligt för er.....
aja nu ska ja plugga matte... kul som faaaan... inte ens nästan.

Jens sa...

haha jo da vi lever fortfarande.:)

fett paer.. har ar de sa javla varmt sa man far klamydia av att bara kolla pa solen.