söndag, oktober 02, 2005

another weekend

tjao. började jobba i torsdags. åkte ut med tåget, trode att det var 5 minuters väg att gå. Fick knalla 40 minuter i en uppförsbacke :P
Jag ska förklara jobbet jag jobbar med i detalj:

1. plockar upp läsk och placerar dom på rätt nummer.
2. går runt med en pall läsk och lägger dom på rätt nummer.
3. plastar in läsk när man har staplat ett gäng.

Det är oerhört omväxlande i alla fall :P
Men jag är skit glad för att jag har ett jobb, ska jobba i morn klockan 7, så måste gå upp nångång runt 5:30 :)

Helgen har varit rätt skoj, satt hemma hos nicko och dra "Goone" i fredags sen drog vi på RE.
skapligt skoj men inget speciellt.
I går laddade för kasion. Drack några öl chillade sen satte vi på oss finkläderna och drog på casion.. sjukt stort. Var skoj.. fanns holdém men det minsta man kunde växla in var 100 bux så jag sket i det. Kanske drar dit och lirar sen när jag har jobbat lite.

Lira i alla fall Black Jack en del. Gick plus minus noll. ( Nicko förlora en jävla massa stackarn)
Satt vi där ett tag. Sen kolla vi på klockan. Shit halv 4. Hade gissat på halv 1 ganske. Sjukt, så drog vi väll iaf till hungry jacks och käka burgare.
i dag vette fan vad vi ska göra.
Tjo

Inga kommentarer: