lördag, augusti 27, 2005

Last nigth in Falun

Ja hopp, sitter i Annas rum i Falun.. Åkte hit i går kväll, efter några timmars skejtande.
Skönt att få sova ut för en gång skull. I kväll så blire sista kvällen i falun. Muffa har varit så gullig att han har ordnat avskedsfest åt mig i sin stuga. Man känner sig verkligen uppskattad. =)
Så nu kommer han förbi snart och de blir till å åka och köpa bira.
Jävla osis att jag inte tog med mig kameran, hade jag kunnat ta lite kort och lagt upp i bloggen på kvällen. Jag och anna har beställt en dv-kamera nu också som vi kan ha med till Aus.
Har lite planer på och köra en AJ show project Australia. Någon som skulle tycka att det var skoj? Kommentara gärna =)

That`s all for today. 9 dar kvar. sinnesjukt, börjar nästan få lite resfeber men det ska bli jävligt skoj att åka alltså!
Fett bre bra tjo!

Inga kommentarer: